Faq                        

pytania i odpowiedzi



HARMONOGRAM

ważne jest by zaplanować czas, w jakim mogą być wykonane prace projektowe i w jakiej kolejności powskają


1. Nazwa
5-8 propozycji nazw sprawdzonych pod kątem rejestracji czas wykonania prac do 10 dni roboczych
w przypadku uwag / poprawek kolejne 3-5 koncepcji nazwy
czas wykonania prac do 10 dni roboczych

2. Projekt znaku
3-6 Propozycji znaku
czas wykonania prac 10 dni roboczych
w przypadku uwag / poprawek kolejne 3-5 koncepcji znaków
czas wykonania 10 dni roboczych

3. Projekt strony www
2-3 propozycje strony głównej
czas wykonania prac do 10 dni roboczych
w przypadku uwag / poprawek kolejne 2-3 koncepcje strony
czas wykonania do 10 dni roboczych
1-2 propozycje podstrony do zaakceptowanego projektu strony głównej
czas wykonania prac 5 dni roboczych

czas realizacji zależny od współpracy z informatykiem.

Podane terminy są orientacyjne i w dużym stopniu zależą
od współpracy z klientem


Jak stworzyć markę od podstaw?
Klient postrzega i zapamiętuje markę za pośrednictwem nazwy, znaku, kolorystyki, kompozycji graficznej, kształtu i wzoru opakowania, oznakowania budynków i pojazdów. Wsparciem tego procesu jest wielość i spójny wizerunek graficzny oznakowanych elementów. Oferujemy pomoc w procesie tworzenia nowej marki, nazwy firmy czy produktu, jak również obsługę graficzną na każdym etapie procesu tworzenia wizerunku przedsiębiorstwa.

Jaka powinna być nazwa?
Pierwszym etapem w procesie tworzenia marki, firmy czy produktu jest stworzenie nazwy. Ważne jest aby nazwa była dobrze odbierana i kojarzona z odpowiednią branżą. Jako podstawa w werbalnej komunikacji z klientem, nazwa powinna być charakterystyczna i dobrze zapamiętywalna.

Kiedy jest potrzebny znak/logo?
Znak/logo, to graficzna lub słowno-graficzna forma mająca funkcję informacyjną, charakterystyczna dla danej marki, firmy lub produktu. Jest podstawowym elementem wizualnej identyfikacji i komunikacji z otoczeniem. Klient zapamiętuje informacje związane z daną firmą od momentu pojawienia się jej na rynku, tak więc o identyfikacji marki należy pomyśleć w chwili rozpoczęcia działalności firmy lub wprowadzeniem nowego produktu.

Czy można poprawić już istniejący znak?
Jeżeli znak/logo jest jakiś czas obecny na rynku, z pewnością będzie już kojarzony przez część klientów. W takim przypadku można zmienić znak na nowy i zakomunikować ten fakt stałym klientom lub dokonać subtelnej korekty graficznej. Należy ocenić jak na tle konkurencji wygląda znak, i które rozwiązanie przyniesie najlepsze, długofalowe rezultaty. Na przykładzie wielu znanych marek można dostrzec, jak zmiana znaku wpływa na postrzeganie marki.

Co to jest Identyfikacja wizualna?
To zbiór elementów tworzących rozpoznawalny kod wizualny, który kojarzy się i wskazuje na daną markę, produkt czy firmę, określając jej niepowtarzalny charakter i odróżniając ją od konkurencji. Podstawą identyfikacji wizualnej jest znak/logo i elementy graficzne marki umieszczane na wszystkich przedmiotach należących do danej firmy. Identyfikacja wizualna, czyli struktura wizerunku decyduje o sukcesie rynkowym i marketingowym produktu.

Co to jest Księga identyfikacji wizualnej
Opracowanie, w którym opisana zostaje kolorystyka, typografia, wielkości pól ochronnych oraz inne szczegółowe informacje dotyczące zasad stosowania znaku, a także wytyczne stosowania znaku na nośnikach identyfikacji wybranych dla danej firmy.

telefon: +48 669 883 764, ewas@nowywizerunek.pl